MOOCs’ disruption is only beginning says Harvard prof in The Boston Globe

See on Scoop.iteLearning News

Gaby K. Slezák’s insight:

An informed and inside look on the ongoing disruption of higher education. Facts about much needed innovation and discussion about the future of higher ed, (un-) employability after college, the beginning pressure on overprized education in the US that’s been generated through MOOCs, false basic assumptions about technology and social learning  and optimization of the process for faculty and students for the 21st century.

See on www.bostonglobe.com

Schreibe einen Kommentar

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s